Tuesday, August 2, 2011

Ja sulab alati... esimene lumi alasti....

Jah. Tööl olen - nagu see viimasel ajal suurem üllatus oleks. Aga sellegipoolest. Tuju on null ja tahaks juba ära koju. 6 tundi ja 50 minutit veel. Anna palun kannatust, et see aeg üle elada!?!

Viimased päevad on küllaltki tegusad olnud. Pühapäevaõhtul leidis aset kauaoodatud Italian night - Kaarli tegi meile pastat ja pärast vaatasime filmi nimega "Dorian Gray". Siiri ja Mats muidugi filmi lõpuni ekraani taga ei püsinud ja kadusid suisa 45 minutiks ära. Anname seekord veel selle tembu andeks! ;)
Kui film läbi sai, mõtlesime Kaarliga, et vaataks ka "Hall Pass" ära. Mõeldud tehtud. Filmi vaatamine lõppes nelja aegu , aga und kuidagi ei tahtnud tulla, siis rääkisime lihtsalt maast ja ilmast. Ilmselgelt vajusid Siiri ja Mats ära ning nii olimegi meie vapralt üleval ja arutasime maailma asju. Väga vahva oli - mulle meeldib kuulata teiste mõttemaailmast ja eludest.
Nüüd elan enamusasjast Kristini juures. Ta ise läks maale ja mina olen kodu ja kassi valvur :) Armas kräu on tal (ilmselgelt olen unustanud välja uurida, mis on kiisu nimi, aga hüüdnimi on tal kindlasti kräu :D)

Jah. vot. Nii ma siis elangi... Igatsen teid! :*

No comments:

Post a Comment