Monday, November 21, 2011

*Me kõik teame, kui mõnus enesetunne on peale pesus käiku - värske lõhn ja siidine nahk, niisked juuksed ning siledad jalad. Lihtsalt võrratu. Tulled oma tuppa on hea võimalus puhtas pesus end kreemitada ning taustaks kuulata head muusikat. Ja ehk ka peput natuke kaasa nõksutada. Well what could feel better than that?!? :) KOSUTAV!


Õmblesime täna Kätlinile kokanduse tunni tarbeks põlle. Ilmselgelt polnud see mingi lihtne ülesanne ja sellega sai ikka oma jagu pusitud. Eks tuleb mõni teine päev seda edasi viimistleda, aga algvariandina sai Kätu selel hetkel oma kätte. 
Reedel tegin Tiinale üllatuse ja läksin üle pika aja taas Noortekale. Ah,et miks üle pika aja? Sest olen olnud enamus reeded tööl ja siis kahjuks ei jõua :( Aga see-eest oli seekordne noortekas üle prahi ning mul on vägaväga hea meel, et läksin. 
Oma teise blogisse (loverecicling) pole kahjuks jube pikemat aega mingit postitust suutnud teha. Pole nagu olnud mingit erilist loomelendu ja vanadest tegudest ei oska kah nagu mingi erilise säraga kirjutada. Kurb, aga loodame, et varsti see lennukus mind siiski tabab. 
Nüüd aga peaksin voodisse ära pugema, sest homme olen taas hommikuses vahetuses. Elame siis kõik koos puhkepäevade nimel, jeei!:)) Voodi on nii hea soe ja pehme . Mmmmm..

Ahjaaa... Olen nüüd ju ka pehmelt öeldes mustpea.... Värvisin juukseid. Peaks nagu olema moka pruun (või midagi taolist), aga tundub esmapilgul ikka pigem mustapoolne. Aga täitsa ilus. Mulle meeldib:)















PaiPai!


No comments:

Post a Comment