Sunday, November 25, 2012

Mina jään veel ootama su jälgi lumel...

Hey kullad :)

Taaskordne suurem pakkimine seljataga. Kolime Mustamäele tüdrukukutega - it's gonna be the best girls apartment you have ever seen! :)
Hämmastav, kui palju asju ühel tüdrukul olla võib. Tänasest sõidan kuuks ajaks koju - Soome praktikale. Pisut hinges väike ärevus sees, et mis mind ees ootab, kuid ma usun, et see on väärt kogemus ja saan endale häid võimalusi juurde.

Viimased päevad on mõnesmõttes väikse igatsusemärgi all mööda läinud, aga eks ma ju ise teadsin, et see nii läheb, kui ma end õigel ajal korrale ei kutsu ja eemale ei hoia. Nüüd tuleb sellega elada. Lohutus on see, et meie armsad sõbrad tulevad tulevikus tagasi ning plaanivad nii mõndagi siin korda saata, eks näis, mis elu toob. Päris mõistlik jutt, eksole :)

Uuu, meil oli eile Movember party Red Emperoris. Ilmselgelt võtsin osa. Oi, kuidas mulle sellised dresscode peod meeldivad :) Jätsin paari sõbraga hüvasti, keda nüüd ilmselt taas mõnda aega ei näe, kuna mina ära Soome ja nemad selle paari nädala jooksul oma maailmareisiga edasi liiguvad. Oh, I'm gonna miss you guys!

Ilmselt see minu hetkeemotsioone kõige rohkem iseloomustavaks lauluks. Still in love with King Charles!

Muidu läheb mul päris ilusasti, ei saa millegi üle kurta. Vaikselt tegelen enda praktikaks ette valmistamisega ja paralleelselt tegelen kooliasjadega ja kodutööde esitamisega.
Ja nüüd vutvut laevale.
Kallistan,
Susie

No comments:

Post a Comment