Sunday, July 24, 2011

...Bel far niente...

The beauty of doing nothing... Tegelikult asjad nii lillelised nüüd kah ei ole, et jalad täitsa seinapeale asetada ja siis lihtsalt olla. Aga samas ei tunne ka oma õlgadel sellist ahistavat koormust nagu tavaliselt. Olen lastekeskuses Sirtsul abiks - siin on üpriski rahulik, sellest tulenevalt oleme me mõlemad end mugavalt sättinud arvutite taha ja jälgime meid ümbritsevat maailma meeldiva rahuga.
*Täna lahkusid hotellist kaks armsat Rootsist pärit poissi (koos oma vanematega muidugi). Kuna Sirts oli hommikust peale tööl, siis avanes tal ka võimalus põnnide ja vanematega ka hüvasti jätta. Õigemini nad ise tulid seda tegema. Olen siiralt õnnetu, et mul ei avanenud võimalust samuti hüvasti jätta. Loodan, et neil läheb elus kõik ikka hästi!
*Seoses Norrat tabanud tragöödiaga süütasime tüdrukutega ka lastekeskuses küünlad ja panime küünalde juurde kirjakese, millel seisab kolmes keeles (norra, inglise ja eesti) : Oleme mõtetes Norraga!. Minu arust on see väga südamlik ja armas tegu.
*Tahaksin teha midagi uut. Viimasel ajal vaevab mind tunne, et miski/keski oleks justkui puudu. Pean leidma aega enda jaoks, et mõelda ja kaaluda, mis teeks mind õnnelikuks ja mida ma tõeliselt hetkel sooviksin.
*Sain just võrratu kirja oma südamesõbrannalt Küllikilt. Sellel tüdrukul on super anne joonistamises. Ja kui ma juba kiidan, siis kohe kindlasti asja eest! :) Palusin teda, et ta kavandaks mulle pruutneitsi kleiti Gerdi ja Kaia pulmade jaoks. Ja tulemus - sain 6 kleidi kavandi ja ma olen justkui 7-ndas taevas ja ei jõua ära oodata, et juba saaksin riiet ostma minna ja kleiti õmblema hakata. Vaimustunud!

No comments:

Post a Comment