Friday, July 8, 2011

“Follow your dreams,quit your job, drop out of school, tell your boyfriend that he’s lousy and walk out the door. This is your time…this is your life.Dream as big as you want to.It’s the cheapest thing you’ll ever do. Wake up tomorrow and live your fucking dreams no matter what.” .- Jared Leto.

Milline huvitava algusega päev. Tegelikult ei saagi seda veel niiväga päevaks nimetada - pigem hommikupoolik. Hilinesin tööle... natuke alla poole tunni. Tööle jõudes olin näost tulipunane ja otseloomulikult näol sätendasid higipärlid - isn't it lovely.?! Muidugi oli alguses tööd kui palju, aga nüüd on kõik jälle vaikne ja rahulik.






Eile vaatasime Matise ja Siiriga filmi Green Street Hooligans. Uuuh, vaieldamatult lemmikfilm kohe kindlasti. Film räägib Briti jalgpalli fännidest ja erinevate (fännidest moodustunud) gruppide kokkupõrgetest. Peaosades on Elijah Wood ja Charlie Hunnam. Ainus võibolla (natuke) paha asi selle filmi juures on see, et peale selle vaatamist tuleb maru mehine tunne peale ja peab endale meelde tuletama, et olen siiski pisike ja õrn neiukene. (Yeah right!)   Kuid siiski - ARMASTAN seda filmi ! Kes veel ei ole vaadanud seda, siis kindlasti tehke seda ;)

Kõht on täis ja miil om häää. Võrrratuuuu!
Jah. Õhtu võttis sootuks positiivsema pöörde ja võin lausa öelda, et uinun naeratus näol - what a lucky girl!:)
Peale tööd suundusime marsapeatusse ja Siiri kohtas seal oma teismeea sõpra. Pean ikka ära mainima, kui kena noormehega tegu oli - VÄGAA! Ja , oi, kui hästi ta lõhnas. Lihtsalt võrratu. Lisaks heale välimusele on tal ka lai silmaring ja oskus endast hea mulje jätta. Ahjaaa... Kas ma juba mainisin, et poiss on itaallane? Jahm... Aga sellegipoolest, EI, ma ei ole mingi armunud, lihtsalt taaskord vaimustunud, kui lahedaid inimesi maailmas leidub!
Õhtu möödus meil kokates - Mina, Siiri ja Mats. Kuldne kolmik xD
Tuju on endiselt hea ja tuleks voodisse ära pugeda, et homme eeskujulikult ikka tööl olla (mitte nagu täna - shame on me). Mats peab varakult tööle minema ja otsustasime Siiriga, et ajame kah koos Matsiga endalegi kargud alla ning teeme pisut hommikust sporti: rulluiskudega ja joostes. Ma tean, ma tean, ei ole vaja kiitma hakata!.

Jah, vot... Muideks, minu voodist ronis üks jubesuur mardikas välja. Ja nii saangi suunduda "rahuliku" südamega unemaale.

See positiivne Mannu on tagasiiiii!

XoXo.



No comments:

Post a Comment