Thursday, March 15, 2012

Ma tahaksin teile öelda, et leidsin maast loteriipileti, mis võitis ning mille võit oli ohohoo kui suur. Selle puhul luban teile välja teha järgmisest puuviljasmuutid ja kingiksin igale armsale sõbrannale uue küünelaki - sest saab!.
Aga jou, ma olen 6 päeva kodus peitnud end, seega no free puuviljasmuutisid ja küünelakke, aga korraks unistada ju võis (:
Täna hommikul ärgates paitasid päikesekiired mu põski ja üle pika aja, ma lihtsalt lesisin, hoidsin silmi kinni ning kujutasin ette, kuidas tedretähnid mu otsmikul, ninal ja põskedel - taas vaikselt (nagu kevadised lilled) tärkama hakkavad. Naljakas, kuidas mudilasena mulle kohe üldse ei meeldinud tähnid, kuid nüüd vanemaks saades olen hakanud neid enda juures hindama. Mulle meeldib see habras kooliplikalik olek, mida nad välimusele juurde annavad.
Viimasel ajal on olnud ülemõistuse mõnusad kevadpäevad. Oma kodus oleku aja jooksul siiski kahel korral olen oma nina välja pistnud ja kevadist värskust nuusutanud - ma usun, et see aitab ka pisikute vastu. Täna otsustasin haigusrüü endalt maha pesta ja inimeseks hakata. Imestan, et ema ei ole veel uurinud, et kuhu ma minema hakkan, et end nii "üles löönud" olen. Ilmselgelt olen tõesti viimasel ajal riides käinud nagu kaltsakas. Aga halloo, mul on vabandus - Olin haige! :D
Vahepealt on nii palju juhtunud, aga nagu te olete juba aru saanud, siis enamusajast ma siin väga oma elust ei räägigi, rohkem ikka kisub sinna mõttetute mõtete poole. Kuid siiski, sain endale juurde ühe õe. Või tegelikult olgem ausad, ta juba on terve oma eksistentsi aja olnud mulle nagu väike õde. Igatahes tema ema läks nüüd Soome tööle ning tunnen vastutust, et tema õppimisel silm peal hoida ja et ta ikka söönud saaks. Aga mul on hea jälgida seda, et tegelikult on ta ju suur tüdruk ja vajab ainult natukene suunamist ja üldiselt saab ta omaljõul perfektselt hakkama! That's my girl :)
Nüüd peaks tegema ühe mõnusa tassitäie teed, panema soojalt riidesse ja siis sättima end verandam mugavalt sisse ja lihtsalt nautima loodus ja iseennast... ja teed kaa loomulikult!
Endiselt unistan Tallinnasse jõudmisest, pole seal kohe valusalt kaua käinud ja tahaks väga näha oma armsat neiut, keda pole kah juba teab mis ajast näinud. See , mida ma näen moluraamatus tema ümber toimuvat, see mulle meeldib. Tema juuksed on kasvanud pikemaks (kuigi imetleksin teda ka tema endiste lühikeste juustega - ta lihtsalt oskab end kütkestavaks teha) ning ta on kuidagi neiulikumaks muutunud. Sirgunud nooreks naiseks! Aga mul on kahju, et kõike seda näen ainult piltidel ja loen lõustaraamatu seintelt. Soon I will be there.... või siis täpselt niisama kiirelt, kui juba 3 kuud tagasi lubasin olla :| Audš, tõde teeb haiget... Aga annan endast parima, et varsti näha pealinlasi:)
Uuuu ja seoses pealinnaga meenus mulle tõsiasi, et Aprillis on Example'i kontsert ning üks neiu on sinna minemaaaaas. Can't wait.
  Nüüd peaks tegema ühe mõnusa tassitäie teed, panema soojalt riidesse ja siis sättima end verandal mugavalt sisse ja lihtsalt nautima loodus ja iseennast... ja teed kaa loomulikult!

Stay positive,
Susie 

No comments:

Post a Comment