Friday, May 18, 2012



The good life, as I conceive it, is a happy life. I do not mean that if you are good you will be happy; I mean that if you are happy you will be good.

- Bertrand Russell

Me teeme vigu, kahetseme, parandame end, muutume, kasvame suureks, mänguasjade asemel saavad meie leludeks meie tutvused ja oskused, meie soovid kasvavad koos meiega. Naljakas mõelda, et alles paar aastat tagasi võisin olla kindel, et kui olen läinud maailma rändama, siis on siht tagasi tulla Eestisse, kohta, kus on mu pere. Nüüd aga on minu pere juba enne mind maailma avastama läinud - naljakas, kuidas elu muudab plaane ja ideid. Aga see ei ole üldse halb, mulle on avanenud rohkem uksi, mind ootab Soomes oma tuba, koos ülivinge aknaga (jätkuvalt olen sellest vaimustunud). Meil on seal kaminad, pikk koridor.... Midagi uut - just see, mida alati taga ajanud olen, vaheldus,värskendus. I Like! Loodan, et kõik läheb hästi ja tuleb vinge suvi. Samuti loodan, et sügisel õnnestub mul kas kooli saada või Inglismaale. Kooli tuleksin ikka Eestisse, aga see oleks eriala, mis mulle tõesti meeldib - turismikorraldus. Muidugi kohe, kui avaneb võimalus inglismaale minna, siis ilmselt ma ei kahtleks kah, sest see on olnud unistus juba mudilasest peale ning miks mitte teha seda just kõige paremas eas, noor ja rändamishimuline neiu nagu ma olen :)
Seega elul on mulle lähiajal päris huvitavaid seiklusi plaanis! Ja kohe kidnlasti ei saa mainimata jätta, et ilmselt ka kuhjaga fotosid hakkab nii blogisse kui moluraamatusse minu tegevustest ja käikudest ilmuma, fotomaniak nagu ma olen. Let's wait and see what happens next !:)

Enrique fänn viimasel ajal ujeee

Susie
XO

No comments:

Post a Comment