Sunday, May 27, 2012

I believe I fell in love




Komistasin interneeduse avarustes surfates otsa ühe huvitava näitleja/laulja otsa -  22.aastane ameeriklane ,Caleb Landry Jones.
Ta ajas mu pea sassi. Mis veel hullem, ta ajas mu pea nii sassi, et nüüd lausa tõmban ma mingit kriminaal-dramaatilist filmi, kus ta on kõrvalosas. Ta mängis ka X-meestes, kuid tundsin, et selleks ei ole ma veel vaimselt valmis ja ei tahaks endale pettumust valmistada, kui filmi lõpuni vaadata ei suuda (loe:viitsi). Häbi mulle!
Igatahes, siin ma nüüd siis olen.... naudin päikest,tuult ja oma uue lemmiku seltsi... sirvin netist tema pilte... lihtsalt tundub nii lahe ja omapärane persoon... Not too mainstream. Ja see ilmselt mulle meeldibki, pole läbi leierdatud kõigi poolt vaid on just selline salapärane ja tema puhul on mida avastada. Me gusta mucho!
Temas on ka midagi sellist, mis meenutab mulle Heath Ledgerit... ja kes veel ei teadnud, siis Heath on,oli ja jääb mu suureks lemmikuks - He is above them all!
Nüüd, kus ma tema pilte rohkem sirvin võiks isegi öelda, et ta on punapäine versioon pooleldi Heath'ist ja Johnny Deppist.

Susie


No comments:

Post a Comment