Sunday, September 2, 2012


Ott Leplandi, The Sun'i ja Smilersi kontsert Rock Cafe's. Massiviisiline higistamine. Paula haigutab. Suure mõõduline onu lööb mulle küünarnukiga näkku - tema peaks küll ära maksustama juba puhtalt selle pärast.... Mingi neiu arvab, et on lahe tantsida oma kaenlaalused mulle näkku suunatud - kuhu ma ennast seganud olen? Ja see pole veel kõik, mingi fänn, kel suust tulevad laval möllava bändi laulusõnad.... ja koos sõnadega suurel hulgal sülge... otse minu peale...
Tanel on endiselt ilus... või siis ka mitte, tundub kuidagi liiga edev. Hääl oleks teda ka justkui alt vedanud, aga selle korvab väga ahvatlev (palja ülakehaga) trummar. Higipiisad langevalt palgelt pluusile... õhku ei ole.
Paula lausub väsinud pilguga :" Mind on täna juba nii palju katsutud, et nüüd ei taha vist tükk aega, et keegi näpiks!" ... Keegi padupurjus noormees kukub mulle otsa... Maksad 10 eurot, et end segi juua, kontserdi  ajal pahupidi silmadega ringi komberdada ja teiste elamust rikkuda - well done! Kuna vabu istumiskohti ei olnud, siis leidsime lõpuks Paulaga endale tuge garderoobi seinalt ja sinna end lahkumiseni ka parkisime...

Mjah, eks ma ole vist ikka rohkem simmani ja vabaõhukontsertite tütarlaps, aga sellegi poolest omamoodi elamus. Ja no muidugi Ott oli hea - erinevalt nendest feik staaridest oskab tema end ikkagi meeldivaks muuta ja tõesti teeb oma esituse nauditavaks. Nice.

No comments:

Post a Comment