Saturday, June 4, 2011

Back in the city, baby.

Jah, nii see on. Ka see suvi (nagu eelmisel) katsetan pealinnaelu.
Sugulane ütles neljapäeval kunagi, et on vaja tööd Viimsi Spaasse juurde ja mina lendasin õhtuks juba ilusti tööle. Vot nii lahe olen.
Päevad on meil pikad... 10-11 tundi. Tegeleme lastega. Päevalõpuks on tore tuim olla. VahvaVahva.
Eile tegime väikese istumise Tauri ja Siiriga. Selline chill . As you all can see we are (not) normal!! :)
Tööl on kõik veel uus, seega natuke ikka kardan kaa, aga muidu on väga vahva ja meeldib:). Olin ausaltöeldes suvetöö plaanid juba maha matnud, aga sõnaotseses mõttes kukkus töö mulle sülle. Lucky me .

Tunnen täitsa, et tühi on olla ja igasugune loomelisus on kadunud.  Homme on vaba , siis saab kauem magada, hihi. Maale lähen kah homme. Tulevad kiired päevad ja siis tagasi linna ja siis tulevad veel kiiremad päevad....
Voodi on nii ahvatlev... ilmselt juba taipad, kuhu ma sihin... Head ööd! :)

No comments:

Post a Comment