Wednesday, June 15, 2011

Hola ! Como estas?

Mina olen muideks viimasel ajal väga töine. Sellepärast pole ka olnud aega blogida - peale tööd olen enamvähem laip ja ei jõua peale voodist unistamise suurt millegi muu peale mõelda ....
Täna oli vaba päev. Hommikul läksin Tauri juurde kohvitama ja niisama lebotama. Mingi hetk meenus Noorhärrale, et tal vaja koduseid toimetusi teha - tolmu imeda ja muru niita. Ofc. suutis "suurvenna" mu ära moosida, et mina tolmu imeks (kokku 8 tuba). Ja ma olin nõus.... no kuidas ma saan ei öelda. Hiljem oli väike lõunatamine ... endiselt Tauri pool ja siis lebotasime aias (ja võtsime olematut päikest) ....
Mingi hetk helises mu telefon... tuli sõnum.... Kasparilt, kes otsustas tünga teha kirjandi tulemuste saabumisega... Tal läks see õnneks - kapsakott (loe: tohman) .
Jätkus (olematu) päikesevõtt... tuli uus sõnum.... Saatja: REKK .... ulme, mis värin mul peale tuli... Tauri ütles, et reaalselt olidki pisarad silmas olnud.,... Ise alguses sõnumit lugeda ei julenud. Tauri luges... Muidugi tema ei saanud alguses midagi aru, aga kui mulle tulemuse ütles, siis ma uskusin, et ma saan lihtsalt suure pingelanguse tõttu infarkti. KOHUTAAAAAAAAV! Olen lihtsalt ülemõistuse õnnelik. Aitäh, Aitäh, Aitäh .





***
Ühiskond - 67 punkti
Inglise keel - 74 punkti
Kirjand - 79 punkti

 *****








Olgem ausad - inka ja ühiskond minu kohta suht madalad, aga siiski kõvasti üle 20 punkti seega kuradima tubli tüdruk olen :). 19. juuni kell 16.00 olete kõik lõpetamisele oodatud Rõngu Keskkooli spordisaali.

Ahjaa... Tagasi teemasse. Kui olin oma kirjandimelust toibunud, suundusin linna. Väike õhtusöök, koos mu kalli venna ja tema võrratu elukaaslasega. Oi, kuidas ma neid armastan!!! Viimsisse tagasi sõites üritasime tabada kuuvarjutust, kuid mida polnud, oli kuuvarjutus. How cool is that?  Väike põrumine või midagi sellist. Aga sellegipoolest oli vahva niiviisi sõita ja päikeseloojangutki nautida :))

Vot. Ja nii ma siin nüüd elan.
Homme olen tööl. Ülehomme maale lõpupeoks valmistuma. Laupäeval plaan klubitada pisut (et pühapäeval ikka "tore" oleks ) .... eks näis, mis sellest plaanist saab .

Mu armas elukaaslane ootab (kusjuures nii armsalt kannatlikult), et arvutisse saada - kuidas ma saan teda mitte rõõmustada??

Oleme nüüd ilusti paid ja naudime suve - olgu nad vihmased või päikelised... alati on võimalik midagi positiivset leida... (Andke mulle nii andeks, olen hetkel lihtsalt positiivsel lainel ja negatiivseid asju ei tunnista. Küll üle läheb xD )....

No comments:

Post a Comment