Friday, September 13, 2013

Who do you think you are?

Reede - palju õnne teile kõigile, kes te olete oma tööpäeva lõpetanud ja võite rahuloleva tundega suunduda lõõgastavasse nädalavahetusse. Mina aga liigun peagi tööle ning veedan oma tunnid tõenäoliselt kuni keskööni seal. Õnneks on mul aga Väga vahva paariline tänu kellele aeg vähe kiiremini tiksub.

Avastasin end teismelise rajalt.... not sure what is going on, aga otsustasin oma rüperaali kaant kaunistada ajakirja väljalõigetea (õigemini piltidega). ON the other hand - eks me peamegi tegema seda, mis meil tuju heaks teeb ning mina leidsin uues kaanes endale inspiratsiooni (not sure in what way though...yet).
Ja ma tõesti ei oska seletada, mis mul on nende inglise keelsete lausetega keset emakeelset teksti. Andeks selle pärast but that's how I am.

Niisiis.... Minu tänane postitus on inspireeritud kõmulehe väljahõikest, et Anu Saagim kutsus Miss Estoniat odavaks tüdrukuks... Mis on see, mis paneb inimesi arvama, et neil on õigus öelda kõik välja, mis sülg suhu toob? Samas, eks ka halb reklaam on reklaam, kuid ma arvan, et kilodes make-up, avar dekoltee ja raha rahakotis ei tee sind veel teistestt paremaks. Viimasel ajal käib mulle kuidagi eriti vastukarva bravuuritari sõnavõtt teiste naiste suhtes, mis paneb mind soovima teda juustest sikutada nagu väikest teismelist plikat  - et teda korrale kutsuda. Sa võid küll olla avaliku seltskonna tipus, but that don't mean people like you. Jah, ei peagi kõigile meeldima, kuid ma arvan, et kui ükskord oled endal margi nii maha teinud ja teiste inimeste viimasegi austuse kaotanud... then I guess you would get me... Ja mis puutub Miss Estonia arvustamisele. Kes on tema ütlema, kas tüdruk on odav ja muud, kui olles ise juba 50 püüab meeleheitlikult olla nooruslik ja käitub-riietub kui 25 aastane. Vanane väärikalt!
Muidugi ei käi see ainult prua Anu kohta, aga lihtsalt tema sõnavõtud panevad mind kogaueg mõtlema sellele, kuidas maailmas on nii palju inimesi, kes peavad ennast teistest paremaks....
Jah it's kind of Make Love Not War post... kind of lame... Aga see on minu arvamus and I'm going to stick with it.


So long,
Susie,
XoXo



No comments:

Post a Comment