Saturday, March 26, 2011

"Just living is not enough," said the butterfly, "one must have sunshine, freedom and a little flower." ~Hans Christian Anderson

Uuuh. Üks tegus päev hakkab taas õhtusse jõudma. 
Täna toimus Moeke 2011 finaal. Võistlustööd olid väga erinäolised ja ma usun, et auhinnaliste kohtade omanikud olid igati selle väärilised :)  Ka kooliõe kollektsioon (mida ka mina esitasin) sai auhinna - grand prix' (mul ausaltöeldes pole selle sõna õigekirjast õrna aimugi :O ). Mul on kooliõe pärast nii hea meel, et tema annet ja pingutusi hinnati ja ära märgiti. Meie kantud riided olid kindlasti seda auhinda väärt:)) Vot siis... igatahes superlahe.   
Koju jõudes olin nii rampväsinud, et pugesin kohe voodi kaissu. Üles ärkasin alles 20.00 . Ja siis juba koos kaaslastega - nohu, köha ja vesised silmad. Ilmselt sain külmetuse pisiku Paulalt endalegi külge. Natuke nadi ainult nüüd kooliveerandi algusel haigeks jääda, aga tuleb vapralt koolis viimased pingutusi teha.

***
Täna sain ma endale kinnitust, milline loll mõrd ma olen ikka olnud. Kunagi septembris tuli meie kooli uus tütarlaps. Kuna ta julges teistest erineda, siis ilmselt lõi minus välja mingi kadedus või kaitse (või mis iganes) ja hakkasin temaga kohe pitšima, ise tegelikult mõistmata, kui rumal see on ning, et enne peaks inimest tundma, kui teda arvustama . Ühesõnaga, ma tegin talle ikka päris nõmedalt liiga. Ja mul on sellepärast piinlik, sest see tütarlaps on tegelikult maru armas ja selline särtsakas ja sõbralik ning vägaväga võimekas (selles mõttes, et oskab nii palju erinevaid asju). 
Mul on hea meel, et võtsin end kokku ja vabandasin tema ees ja nüüd oskan ma teda vaadata ja imetleda:))

Uuuh. nüüd tuleb hakata end põetama - meega tee, küüslauguleivad ja kõik muu maitsev ja kodune just tõbistele mõeldes;)  Ja olenemata tatisest ninast,märgadest silmadest ning külmetusega kaasnevast liigesevalust, tunnen ma end täitsa positiivselt. What a nice feeling!

No comments:

Post a Comment