Monday, March 28, 2011

Sonrisa

Uuuh. Oma külmetusest olen ma nüüd jagu saanud. Palju positiivsem kohe, kui nina ei tilgu ja köhahood söömist ei sega =) . Oi, kuidas mulle meeldib päike ning see positiivne energia, mida ta /Päike/ meile jagab! Veider on ainult see, et üks hetk olen ma tulvil energiat ja juba järgmisel minutil olen ma valmis kasvõi oma mütsi ära sööma (luban seda, sest ilmselgelt mul ei ole mütsi), et ainult saaks voodisse pugeda.
*Enda üllatuseks avastasime täna Paulaga, et pubertism on viimasel ajal ikka jõhkraks moeks saanud - vaja klähvida ja mossitada. Õnneks selle koha pealt oleme meie küllaltki moest maas.
*Käisin täna vanemate ja väike vennaga kaasas puid toomas. Minu jaoks oli ema idee, et võiksin kaa nendega kaasa minnna, hetkeks nii võõras ja üllatav. Tavaliselt mind kaasa ei võeta ja üldse keelatakse hoiduda sellistest tegevustest. Mitte, et ma mingi siidikäpp või ära hellitatuks oleks - lihtsalt tervis ei luba . Aga täitsa vahva oli kusjuures. Polegi ammu niiviisi perega looduses käinud. Viimati vist jõulude ajal kuuske toomas. Sellised hetked tuletavad meelde, kui tähtis on perekonna olemasolu - ükskõik, kui habras see ka poleks...

*Otsustasin peale väljas käimist, et tegelen pisut ka iseendaga - time for myself. Nii muutuski mu tuba fotostuudioks ja truu kaaslane kolmjalg sai ka end kasulikuna tunda. Eneseimetleja olen ma küll. Mitte, et ma oleks mingi "haa, olen kõige ilusam " tüdruk, vaid mulle meeldib endast pilte teha ja ilusana tunda... Aga nagu Paula ütles: kui sa ise ennast ei armasta, siis ei tee seda ka keegi teine =)

Kella keeramine on megahästi mõjunud - nüüd tahan veelrohkem magada. Uni mulle meeldib ;).
Mis veel "vahvam" , täna lõppes vaheaeg ja homme saab jälle koolimerre sukelduda. Peaksin juba ammu patja kaisutama...
Ja nii ma ka nüüd teen - lippan kalli voodi kaissu.

No comments:

Post a Comment