Tuesday, March 22, 2011

“Writing is an exploration. You start from nothing and learn as you go.” E. L. Doctorow

Hei, mu armsad!

Siin ma nüüd siis olen - avastamas blogijate maailma. Ilmselgelt on kõik alles konarlik ja uus, kuid ka mina kasvan ja arenen koos teiega. :)
Miks otsustasin alustada blogimist? Viimasel ajal on tekkinud tunne, et justkui midagi on puudu... et tahaks enda tunnetest ja tegemistest kirjutada, aga lihtsalt word'i dokument enam ei ole nii ahvatlev.
Ja nüüd ma avastasin, kui võhik ma tegelikult olen. Aga vahva on ka samas.

****
No, I don't wanna leave but I must keep moving ahead
Cause my life belongs to the other side
Behind the great ocean's waves.

Kuulan Sunrise Avenue laulu Hollywood hills ja tuleb kohe raske tunne peale. Aeg läheb nii kiiresti. Megal kiirusel lähenevad eksamid ja siis juba lõpetamine(kui kõik ikka hästi läheb).. Jube kahju on küll, et nüüd see klassikoosseis laiali valgub ja meie superseltskond kaob. Heal juhul klassikokkutulekutel õnnestub trehvata.... Ahjaa, ja peale lõpetamist tuleb juba kolimine. Ma ei teagi, kumb suurem on, kas hirm lahkumise või hirm uue maailma ees. Põnev on kaa tegelikult... janunen uute tutvuste järgi, aga mitte ei tahaks vanu sõpru kaotada - ei kaota kah!

I'm gonna
miss you wherever I go I'm gonna
come back to walk these streets again


Ha. Ja nii ongi. Nüüd tuleb end kokku võtta ja tänaste toimetustega algust teha - emmele, issile peab kaa pai tütar olema :))

No comments:

Post a Comment