Wednesday, April 6, 2011

Hurraa. Nii me oma aega raiskamegi... Meil on tulek ühiskonna eksam ja tunnis ajame igaks juhuks veel mingit tühja loba ja jumalaeest 2rme laseme 6pilastel rohkem informatsiooni kysida(meie oleme ju rumalad). See ebam22rasus, mis meil tunnis valitseb on v2ga l2hedane katastroofile. KOHUTAV. Eksole h2bi mulle, et olen hoopis siin ja panen oma m6tteid kirja, aga tunnen lihtsalt, et 6petajale kergem, kui uks n2rviline 6pilane on v2hem(selles tunnis on lihtsalt kasulik end v2lja lülitada).
Tegelikult ei ole ka hiiglaslik kahju, et 6petaja meid oma tyhja lobaga uputada üritab, sest n2dalavaheustel saame ju eraldi 6petajaga konsultatsioone. Abi missugune!
Poistel ... No ja mis seal salata, ka tüdrukutel on täna põnevust kui palju, sest kooli tuli uus tüdruk(11.klassi). Täitsa armas tundus teine ja seekord ma ei lase oma eelarvamaustel endast jagu saada, mida ma tegin , kui Keiu meie koli tuli. Endiselt on mul sellepärast kohutavalt häbi ... Aga me kõik üritame enda suhtumist parandada ja kasvada taiskasvalikumaks ja tolerantsemaks. Numminummi.
Suundusme nüüd tagasi tunniteema juurde:mõttetult (ja kaudselt) heietamine teemadel, mis meid võiks eksamil aidata, kuid igaks juhuks ei aruta me neid täpselt läbi sest muidu me reaalselt võimetu targemaks saada- see oleks kyll vaga inetu lugu ;p .
PS. Minu kirjastiil on üpriski originaalne- tapitahtede kasutamisest jääb vajaka. See on sellepärast, et olen Ipadiga internetis ja ilmselgelt ei oska ma seda piisavalt oskuslikult kasutada. Aga kyll mina ka õpin . ;)

Sodi.

No comments:

Post a Comment