Sunday, April 24, 2011

Niii raske. Mõtlesin, et võiks aretada miskit essee taolist, et enne esmaspäevast kirjandit nagu sooja teha, aga ei tule miskit välja. Pigem ajan sellega närvi end :P .

Täna oli selline vahva värve täis päev.... päikest täis kah. Sellest tulenevalt tunnen kõhus üle pika aja kõditavaid mariposa'sid (liblikaid) ... Justkui kirss minu ilusal "päeva tordil" on Tyler Ward oma lauludega. Mmmm. Elu on lill! Mulle meeldib, kui mul on hea olla. Mulle meeldib naeratada ja ma armastan oma kalleid südametüdrukuid :))
Munadepühad. Ilmselgelt kaelani värvides ja selle tulemusena ka ilusad kirjud munad:) Lisaks munade värvimisele sai köögis asjatatud ja kokatud. Istusin ka hobuseselga. Mitte köögis muidugi, aga õhtu poole. Täitsa lõpp, milline argpüks ma ikka olen - natukene järsem liigutus hobuse poolt ja ma juba panen nelja tuulde jooksu. Tüdrukutega sai väljas ringi mütatud. Vahepeal ma ikka mõtlen, kui ääretult lapsik veel olen. Raske uskuda, et selline tütarlaps on 19 aastane. Aga peaasi, et endal hea olla, eksole.
Uiuiui. Esmaspäeval on kirjandi kirjutamine. Kas selleks saab üldse täielikult valmis olla? Mina küll ei saa... Jään kõige rohkem lootma Inimene ja Inimsuhted teemale , sest ma olen sellise vaikselt psühholoogi mõistusega ja meeldib lahata just teiste mõttemaailma ja sellistel teemadel arutleda. Olen valmistunud ka Kultuuri ja Eesti ja Eestlased teemadel, kuid siiski , loodame, et meil kõigil läheb hästi ja suudame vastavalt teemadele hästi orienteeruda...
Homme tahaks natuke oma riideid jälle tuunida. Seelikud, pluusid ja teksad lausa karjuvad kääride, niidi ja nõela järele.
Nüüd võiks viitsida toa ära koristada. See ei loe, et kell on pool 12 õhtul...või öösel... kuidas ise soovite.

No comments:

Post a Comment