Sunday, April 3, 2011

On pühapäev... jah... ei oskagi kohe miskit ära teha... mis siin ikka enam midagi teha, magama tuleb tegelikult varsti sättida. Kusjuures käisime täna ühiskonna konsultatsioonis. Saime ühe noore neiu meid kooliväliselt õpetama. Ja tõesti on erinevus juba pärast esimest koos õppimist märgata - ma tunnen, et ma võiksin eksamil läbi saada. AWESOME! Ootan pikisilmi juba , et teed oleksid liiklemiskõlblikud ja saaks hakata jooksmas käima. Joostes muusikat kuulata ja mõtteid mõlgutada on minu jaoks üks lõõgastavamaid tegevusi... ja peale seda veel üks jahutav dušš ning siis on hea uni kindel tulema :) . Ei jõua ära oodata. ***
Ahjaa... muideks - sain oma mantli valmis (tegelikult sain ta valmis nii nagu lootsin - neljapäevaks). Aga minu ülivõimas olympuse digikas ei taha pilte mantlist hetkel lasta arvutisse tõmmata, seega ilmselgelt ma ei saagi sellega veel teie ees eputada. niuks.
Peaks hakkama tegema algust ka talveriiete pakkimisega. Siis koolilõpus vähem rabelemist ja kuna suured külmad mööda läinud, siis oleks vahva kapis suvekleitidele ruumi teha.
** Kirjutasin täna ka pisut retsepte internetist endale ümber, et saada inspiratsiooni uueks küpsetushooks - ilmselgelt sai põhiliselt vaadatud Kreeka retsepte (käisin seal septembri lõpus ja oktoobri alguses 2010. aastal) . Mõtlesin, et võiks teha midagi tavapärasemast huvitavamat ja võõramat, kuid siiski mitte midagi liiga riskantset, sest minu perekond oskab küllaltki valiv olla (ennekõike just vennad :D ).
Igatsen Tallinnat... Igatsen oma kullakallist südametüdrukut - Siirit :/ .  Tahaks leida võimalusi ja aega, et saaks teha lähiajal tripi talle külla, kuid ilmselt peab hetkel see veel edasi lükkuma.. Aga ma usun, et see ootamine tasub end ära, sest seal olek mõjub kuidagi kosutavalt ja ma olen valmis ootama.
...Tuleks end kokku võtta ja eesti keele tunni jaoks tarbekirjade mapp koostada ning matemaatikatki piiluda ja siis tulebki juba pesus ära käia ja voodisse pugeda.. MusiMusi

No comments:

Post a Comment