Wednesday, April 6, 2011

La primera mariposa :)

"Tassike teed ja siis saabus vaikus,
räägitud kõik meie jutud said.
Pärlid me silmadest palgeid paitsid.
Sai joodud viimane tassike teed.
Meenutan veel.  "


Nii hea laul... "Viimane tassike teed"... eriti hea veel minu issi esituses:) 
Kuidagi rahulik on kuidagi olla...Positiivne..Vaba...


. nägin eile esimest selle kevade liblikat:) kirju oli. selle päikselise päeva taustal oli ta nii võrratult ilus ka. Muie tuleb näole, kui sellele mõelda:).
... Minu koolipäevake lõppes vapralt. Hirmsalt väsitav oli, sest täna oli sombune ja tume ilm.. Emotsioonid olid kaa ilmaga küllaltki kattuvad ja seda üldsegi mitte tahtlikult vaid see kõik oli tingitud päevast...
Alustasin tänasest oma jooksuhooaega - käisime Tiinaga jooksmas. Oi, kuidas ma armastan seda tunnet, kui oled just jooksmast tulnud ja higine ja siis lähed dušši alla. mmmm. niii hea.... Ja olek peale seda on nii mõnusalt neutraalne ja rahulik. Ja uni tuleb kohe parem:). Gotta love it !
Täna on see tore kolmapäev taaskord... Süstimine..Aga seekord ma isegi ei karda seda. Jah.. jooksmine mõjub hästi. Saab kuidagi selgemaks oma peas ja rahulikuks. Ja no fakt on see, et kui tahan liikuda, siis tuleb süstida - that's life. Küll ka mina harjun ;)

"Jäi siirus ja puhtus sel tunnil,
mil laual auramas tassike teed
ja nii, nagu saatuse sunnil
hargnes me tee."

Eks ma nüüd siis sätingi end köögi poole ja teen ühe torke ja poen voodisse matemaatikat kordama:)

XoXo.

No comments:

Post a Comment