Friday, April 8, 2011

“Imagination is the beginning of creation. You imagine what you desire, you will what you imagine and at last you create what you will.” George Bernard

... Pea kumiseb... Vähemalt on nüüd see valu üle läinud. Meil on koolis mingi jama kanalisatsiooniga ja ajab haisu sisse. Ja oh imet - uue kooli võlud - ventilatsioon ei tööta korralikult ning seega oleme meie ümbritsetud sellest meeldivast lõhnast. Muidu harjuks ära , tuulutame ruume ja puha, aga see sööb ikka enamuse hapniku ära ning tõesti, täna tundsin, et ma lihtsalt annan sinna majja otsad. Aga ega meil, abiturientidel mingit lõbu ei ole - kool ju tahab lõpetamist ja seega vaja õppida,õppida,õppida! Ei saa nii, et kui paha hais on , siis kohe koju magama. Kuigi usun, et ära tappa samas end ei tohiks ja kui liiga tervise peale hakkab, siis on ka õpilaste koju saatmine õigustatud - aga lihtsalt mitte mingi pirtsutamise pärast.
Pole kaks nädalat juba peale kooli maganud. Päeval ma mõtlen. Ja minu jaoks on see tõesti harjumatu. Vajan oma lõunauinakuid, kuid lihtsalt ei ole aega - peab õppima :) . Ükskõik kui veider see ka poleks, jah, mina kah õpin. Oleks võinud sellega ainult varem algust teha. Tunnen, et mu hinded on paranenud ja ma olen selle üle uhke. Tean, et oleksin võinud end juba varem kokku võtta, kuid nagu öeldakse: parem hilja, kui üldse mitte kunagi :P. (Loll on see, kes vabandust ei leia!)  Aga, kuna täna on reede, suundusin kohe peale kooli voodisse ja lihtsalt magasin. Ei olnud ühtegi tegevust/kohustust, mis peale pressiks ja väga hea oli:). Oma neli tundi magasin. Hetkel on veel suhteliselt sombi olla, aga varsti taas voodisse, siis homme ühiskonna konsultatsioonis on ehk selgem olla:). Uuh, kuidas mulle meeldib magada.
Jah.Vot... Lisan oma mantlist kaa nüüd pildid ja ühest seelikust, mille ümber tegin. Mu riiete tuunimishoog saab hoogu aina juurde ja juurde. Kapis ootab veel üks pluus-kleit, seelik, kleit jne. Mulle meeldib, kui mu riided omandavad mingi erilise väljanägemise, isegi, kui see on ainult minu jaoks eriline:).

Mantel oli algselt pikk ja karvase kraega. Lõikasin selle lühikseseks, eemaldasin krae ning lisasin juurde punasest lõngast detailid ja kuldsed nööbid.

Seelikust oli algselt plaanis teha lihtsalt lühike piha seelik. Kuid, kui hakkasin mõtlema, siis avastasin, et palju lahedam ja omanäolisem oleks nii öelda "õuna seelik" (mulle lihtsalt meenutab selline palliefekt õuna :D ). Nii lõikasingi seeliku lühikeseks, lisasin alumisse äärde kummi. Tegelikult väga lihtsad nipid, et oma kappi värskust luua:)

1 comment:

  1. Täiega lahe on ikka see tuunimisvärk :)
    Ma peaks kaa seda harrastama hakkama ,aga mitte käsitsi!Olen seda väiksena liigselt palju teinud :D
    Aga VÄGA kena !

    ReplyDelete