Sunday, June 10, 2012



Aloha mu armsad!

Niisiis, eile oli my first night out! Kindlasti oli see midagi uut, kohe väga uut. Ehk liialdan, kui ütlen, et sain pehme kultuurišoki... Aga seda ma siiski ütlen :D
Enne kluppi jõudmist tegime kodus väiksed kokteilid - et tuju oleks üleval ja tantsujalad soojad.
Klubi nägi päris viisakas välja, kes on käinud Club Tallinnas või Atlantises, siis see klubi oli kohe kindlasti tillukesem, väiksema tantsuplatsiga, aga väga meeldiva staffi ja turvameestega. Igatahes pakkusid silmailu. Aga see ei ole veel muutnud minu arvamust, et üldjuhul olime eile ümbritsetud lühikestest,litsakatest, koledatest inimestest... Sad but true.
Hämmastav, kui palju eestlasi siin on. Samas ei pane ikka väga imestama, kui me kõik Soome ära tuleme, et "parema elu peale saada".
Klubis olid kaks hula tüdrukut. Ilmselt nende funktsioon pidi olema mehi üles kütta... Võibolla I have too high expectations, aga minu arvates oleksid nad pidanud olema kohe kindlasti kurvikamad ja kandma bikiine, mis ei oleks kottis... Või siis ma olen lihtsalt nii suur egoist ja arvan, et olen ise nii ilus, et võin teiste kallal vinguda...
Üldkokkuvõttes, muusika oli hea, meie seltskond oli super, inimesed olid koledad (va. klubi meeskond), minu kingad teenisid mind taaskord väärikalt ja hommikul oli massive headache! Koju jõudsime kell 5 hommikul.. Had a nice night!





No comments:

Post a Comment