Saturday, June 23, 2012

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I'm yours forever.







Reede öö vastu Laupäeva / kell 01.45

Leban oma nukuvoodis ning mõtisklen meie twisted maailma üle.... Samalajal üritan oma supermoblaga ka mõnda vaimusähvatust jäädvustada, et seda hommikul blogida.
Tunnen, kuidas mu sõrmed sügelevad, sees on kuidagi harjumatult rahutu olla (kas mingis astmes rahutusega on võimalik üldse harjunud olla!?!), keha kisendab selle undava klaviatuuriga monstrumi järele.
Täna on olnud küllatlki tegus päev - pole olnud mahti oma rüperaali külastada.
Tere, mina olen Susie, mul on probleem,  ma olen sõltlane - arvutisõltlane. Selle sõltuvuse juures on kõige masendavam, et arvutipalavik on tänapäevaühiskonnas nii tavaline nähtus, et vähe tehakse sellest kära. Oleme harjunud maailmaga koguaeg kontaktis olema - moluraamatule ja twitterile kohaselt on pop tervet maailma oma igast liigutusest teavitada. Like how many would really give a damn!? (*samas väikse alamärkusena pean tõdema, et vähemalt nii saan sõpradega head muusikat jagada). Kurb. Mul on kahju endast ja ülejäänud inimestest - elades ühte elu gübermaailmas ja toetudes sealsetele kontaktidele, võime samalajal kaotada füüsilise kontakti tõeliselt kallite inimestega.
Ma ei ürita nüüd väita, et interveeb on täielikult tabu, ei, see on hea viis hoida kontakti sõpradega, kes on meist mitmete kilomeetrite kaugusel ja neid pole võimalik nii tihti kohata. Samas võiksime nüüd sirutada jalad lõua alt välja, võtta telefoni ja helistada sõbrale, et minna koos päikest nautima ja anda endale võimalus kohtuda uute inimestega... kel soovi, võib olla veel rohkem oldfashion ning minna sõbrale suisa ukse taha, et teda üllatada :) ... Muidugi mõistlik oleks sellega oodata hommikuni.
Mina näiteks tõmban nüüd teki üle pea ja kavatsen vägagi girlish unenägusid nägema hakata, et homseks jaanipäevaks virk ja kraps olla!

Kell on muideks veerand kolm öösel - still having those sleepless nights and late mornings...
Kallistan,
Susie

1 comment: