Tuesday, May 24, 2011

Dream High

Kaks pikka ja tegusat päeva mööda saadetud. Eile oli siis Moekese photoshoot - täitsa lahe oli, kuigi kui pildistamisel on kaaslaseks peale aparaadi statiivi veel ka teised inimesed, siis võtab kõhedaks küll.
Peale pildistamist läksin Katule külla. Niinii ammu polnud kahjuks näinud teda, aga nüüd saime täitsa pikalt ninapidi koos olla. Armas oli :) .  Nagu Kady ikka, siis ka seekord tutvustas ta mulle midagi uut ja huvitavat. Vaatasime mitu Jaapani (Korea?) filmi. Ja siis sari nimega Dream High - ilmselgelt olen nüüd selle andunud fänn. Hihi.
Täna oli minu viimane päev lastehaiglas patsiendina... Ilmselt mõneks ajaks üldse siis lausa viimane päev Eestis ükskõik millise haigla patsiendina. Kuidagi kurb oli arstile head aega öelda. Oodates protsetuuride kabineti taga mõtlesin nii mõnelegi selles armsas roosas majas aset leidnud intsidendile...nii rõõmsatele kui ka kurbadele. Nende aastatega on ta siiski omaks saanud ja eks ole ka hirm uue keskkonna ja uute arstide ees... Tahab harjumist. Aga nüüd ma enam seda rumalust ei tee, et tervise käest lasen. Olen seekord pai ;)
























Olen kuidagi maru positiivselt ja rahulikult meelestatud. I Like that feeling.
Mis seal ikka - tuleb voodisse ära pugeda.     XOXO

No comments:

Post a Comment