Wednesday, May 4, 2011

"We wrote as sister would to brother till winter went away once more
Then ages past before another letter come in through my door
She lost her heart to a childhood friend and married they were soon to be
She said she'd love me to attend and an invitation sent to me"  (The spanish lady song - Martin Denning) 



Ei tulegi kohe pähe sõnu, millega praegust emotsiooni kirjeldada. Mmm... rahu ja närvilisus samaaegselt (on see üldse võimalik?), väsimus, nõrkus, rõõm, naer ja samas ka nutt,  liblikad, reaalsus... Ilmselt hakkan vaikselt hulluks minema...


   Nüüdseks kirjand kirjutatud, ühiskond tehtud ja inka kirjalik tehtud. Homme inka suuline. Hirm on nahas küll jah, tänan küsimast.! :)  
   Tunnen, et minu tänase päeva laulud on : The spanish lady song Hanno Padari esituses ja teiseks on Gabriella Cilmi laul Defender. Mõlemad mõnusalt rahulikud lasevad natukenegi inglise keelest puhata. 
   Viimasel ajal olen  hakanud jälle tundma, et väsimus pressib peale. Eks see tulene ilmselt ka sellest, et ilmad on taas jahedamad ja süngemad.. aga sellegi poolest pole päike meid päris hüljanud ja soojendab meie põsekesi . Mmm - Love that warm feeling.  ... Homne pingutus veel ja siis saab natuke puhata ja tuleb hakata bioloogia kooli eksamiks valmistuma - 20 päeva selleni. 
   Tunnen, et vajan ühte lõõgastavat vannis käiku ja seejärel rahuliku muusika ja küünlavalguse saatel massaaži ja siis ühte pikka und. See on minu ideaal lõõgastumisest ja enda vabaks laskmisest - jah, oh üllatust, ma ei unistagi enda segi joomisest.  Ka minul on aeg suureks sirguda. Oli ka viimane aeg, eksole!
Mulle meeldib, et ma ei vaja alkoholi, et tuju üleval hoida.  Mulle meeldib, et kui ma ei joo, siis ei ole ka järgmisel hommikul pohmelust. Mis mulle kõige rohkem mitte joomise juures meeldib on see (the best part I guess) , et kui ma ei joo, siis ei saa ka teha lollusi, mida järgmisel päeval kahetsen.  


To My peaceful land I  shall glide.... 




No comments:

Post a Comment