Tuesday, May 31, 2011



Hola! . Tänane kuum päev on pimeduse rüü alla pugenud. Päike lõõmas mitme päeva eest kohe täiega. Ja mida tegin mina? Mina istusin toas ja lugesin raamatut. Häbi Häbi!


 See siin on seelik, mille kallal viimasel ajal pusinud olen. Vajab veel nokitsemist ja pressimist, aga enamvähem on kujutluspilt lõpptulemusest olemas juba . :)

Ja nüüd tekib küsimus, miks on mul siia Tim Shcou pilt pandud, eksole. See on sellepärast, et ma lihtsalt olen vaimustunud. Ja ta on lahe! Ülemõistuse lahe ;)


Minu tänaseks tuju üleval hoidjaks oli Tim Shcou esitatud laul Out of track. Hea, rahulik. Meeldib !





Tuju on hea... kuigi pean tunnistama, et lõpetamisega kaasnevad kulud kipuvad emotsioone alla kiskuma. Kingad ja jakk vaja osta. Esmaspäeval juuksurisse. Meie tänuürituse banketilauale läheb kah jõhkralt raha. Mitte, et ma liialt jonnida tahaks, aga oleks palju positiivsem, kui oleks vähem väljaminekuid, hihi.
Aga, mis ma siin ikka kurdan. Tudu tuleb vaikselt peale juba.

XoXo

No comments:

Post a Comment