Thursday, May 26, 2011

Igatsen...Ihaldan.

Igatsen juba kooli.... Ihaldan kättesaadamatut... Kõik võiks minna lihtsalt nii nagu ise soovid - üks sõrmenips ja kõik on täpselt nii nagu soovid... See oleks täitsa nauditav.

Taaskord üks tore päevake mööda saadetud. Küllikiga otsustasime teha ühe Korea/Jaapani päeva . Tunnen, et minu armsad sõbratarid tirivad mind aina rohkem selle maailma lummusesse. Jah , just... lummatud ma olen. Ja ma olen sellega väga rahul. Tunnen, et ma olen rahulikum - stabiilsem. Samas ihkan ikka neid samu asju, mida varemgi. Aga nüüd juba teisest vaatenurgast. 




Mmm. Jäätis ja puuviljas ja küpsis ja šokolaad.. Lihtsalt võrratu.
Kõrvale väärt film või hea muusika ja mõnus seltskond - no mida veel elult tahta.  Või siiski... Üks hea massaaž oleks justkui kirss tordil, aga mis ma siin ikka unistan.
"Koizora" . See on film , mida Küllikiga vaatasime. Noh, õigemini vaatasime kahte filmi, kuid see oli viimane ja kurb ning kuidagi jättis endast jälje. Inimeste vahelised suhted on ühed naljakas asjad. Me oleme keerulised ja justkui pusled... meid tuleb tükkhaaval kokku panna ja mida intensiivsevamad on meie pingutused, seda rohkem saame pusletükke kokku kaaslase kohta. Ja nii ma vaikselt liigungi aasia radadele. Kiindumus aina kasvab ja kasvab. Need filmid on kuidagi teistsugused. Need mitte üksneis ei kanna endas tühist filmi mõtet vaid ka õpetust ja suunda. Nii tunnen end mina. Ma tunnen end kergemalt. See tunne meeldib mulle.  

Ahhjaa. Sain oma bioloogia koolieksami tulemused ju kaa eile õhtul teada. Mis ma oskan öelda. Õppimine ei ole minu tugevaim omadus ilmselgelt . Aga tehtud ta on  ja nüüdseks on eksamitega ühel pool.
Kuid samas. Täna tundsin, et ei taha suureks saada. Tahaksin olla jälle 16.... kõik oleks palju lihtsam. Ma ei peaks kuskile kiirustama... tööd otsima hakkama ... elu rajama.... praegu olen valikute lävel... kardan, et teen valesid valikuid... eks nii ma ka õpin. Kuid siiski... tahaksin olla taas teismeline ja naiivne. '

Aga ilmselgelt alati ei saa, mida tahad. Seega tuleb lihtsalt voodisse minna ja homme uuesti ilus ja armas olla , eksole! :)

XOXO

No comments:

Post a Comment