Sunday, May 29, 2011

Pretty woman

Juunikuu Cosmopolitan'is  on artikkel Olivia Wilde'iga ja pean tunnistama, et olen kergelt lummatud (nii O-st kui ka artiklist endast). Artiklit läbivaks teemaks on meie - naiste enesekindlus ja kuidas me seda enda jaoks taotleme.

Arvan, et ei saa ju panna pahaks naistele, et nad tahavad olla ilusad - suurte rindadega, lameda kõhuga, täiusliku ninaga ja muu blabla. Samas minu arvates tuleks kõike teha mõistusepiires. Ma tunnen , et ilukirurgia koha pealt on minu puhul tegu väga kitsarinnalise tütarlapsega, kes ei oska selles midagi mõistlikku ja head näha. See vaatenurk võib aga aastate jooksul muutuda, kui olen oma lapsed sünnitanud ja keha hooletusse jätnud ning miski enam ei aita.... ainult siis. Aga jah... seksikas... mina tunnen end kõige seksikamana peale dušši alt/saunast tulekut - sile ja siidine, lõhnan värskelt, jalad on eriti siidised. Minu puhul ei ole ka alati vaja kõrgeid kontsi ja meiki, et tunda end ilusana... praktiliselt mitte kunagi. Minu jaoks on minu kõige seksikamaks kehaosaks minu jalad. So that you know.


Olen üles kasvanud maal - eemal linnakärast ja kiirest täiskasvanuks saamisest. Olen tänulik oma vanematele (peamiselt emale), kes ei lasknud mul  teismelisena liialt ringi jõlkuda ja rumalusi teha. Armastan enda puhul naturaalsust ja lillelapselikkust. Aga mitte alati ei ole endaga rahul ka mina - like we all have our low times ;) .

Hetkel on käsil projekt: Kullakene naeratama ka siis, kui olen üle lombi :). Loodan niiväga, et kõik läheb nii nagu plaanitud - siis olen õnnelik , siiralt !

Minu hetke lemmik : Ingrid Mihcaelson - You and I .  Võimatu on seda laulu kuulates tõsiseks ja tundetuks jääda.  Soovitan!!!


XOXO...

No comments:

Post a Comment